کلمة المفتاح توسعه بازارهای بینالمللی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدزاده، مصطفی ؛ هاشمی، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 384 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:صادراتعوامل قیمتیعوامل کلان اقتصادیاستراتژی رهبری هزینهتوسعه بازارهای بینالمللیمشکلات صادراتصنعت پتروشیمیصنایعمحصولاتصنایع پتروشیمیتوسعهاستراتژی
-
2.
مؤلف : تهرانی، حسین ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1396 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 729 إلی 758 )
الکلمات المفتاحية:توسعه بازارهای بینالمللیروش آمیخته کیفی و کمیزیرساختها و الزامات توسعه بازارصنعت فناوری ارتباطات و اطلاعاتعوامل بنگاهی و فرابنگاهی