کلمة المفتاح توسعه فضای رقابتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
-
2.
مؤلف : صادقی، محسن ؛ شمشیری، صادق ؛
مجلة:پژوهش حقوق عمومی»تابستان 1390 - شماره 33 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 133 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:اتحادیه اروپاحقوق مالکیت فکریحقوق رقابتتوسعه فضای رقابتیقانون سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ایرانحقوققانونمقررات اتحادیه اروپا
-
3.
مؤلف : افشاری، زهرا ؛ سلیمانی موحد، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1389 - شماره 54 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مزیت نسبیتجارت درون صنعتبرآورد GMMمنطقه MENAهکشر ـ اوهلین ـ ساموئلسونبازرگانیصنایعتوسعهکاهش قیمت تمامشدهمؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیتوسعه فضای رقابتیتجاریتولید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 2 |
مجلة پژوهش حقوق عمومی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)