کلمة المفتاح توصیه ای الکترونیکی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارتاجتماعی
مؤلف : رمضانی، الهام ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1400 - شماره 68 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 257 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:برندتجارت اجتماعیمتنکاویتوصیه ای الکترونیکینظرات آنلاین مشتریان