کلمة المفتاح تئوری انتشار باس / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : والافر، محمدعلی ؛ البرزی، محمود ؛ ایرانیان فرد، سید جواد ؛ كاتب مسؤول : حمیدی، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1398 - شماره 75 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تئوری انتشار باسمدل سازیخدمات ارزش افزوده موبایلیپویایی شناسی سیستمشبیه سازیبازاربازارگاهاپلیکیشنکاربرانمدلراهبردیسیستمپلتفرم
-
2.
مؤلف : همایونفر، مهدی ؛ نهاوندی، بیژن ؛ گلباززاده، پریسا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدپویایی شناسی سیستمتئوری بنیادیتئوری انتشار باس