کلمة المفتاح تئوری انتشار نوآوری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛ مؤلف : قیسوندی، کاوه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 72 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 243 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تئوری انتشار نوآوریمدل پذیرش فنآورینوآوری مشتریاپلیکیشنهای تیمهای ورزشی
-
2.
مؤلف : معدنیپور، حسین ؛ اصلیزاده، احمد ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 34 و 35 ، العلمية - البحثية (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:پذیرشرسانه دیجیتالتئوری انتشار نوآوریتلفن همراه هوشمندبازاریابی موبایلیبرنامه کاربردی
-
3.
مؤلف : ملانظری، مهناز ؛ زراعتی فرد، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»زمستان 1391 - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتسیستم برنامه ریزی سازمانتئوری انتشار نوآوریبهبود عملکرد سازماناطلاعاترضایت کاربربرنامهریزی منابع سازمانسیستم برنامهریزی منابع سازمانسازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة پژوهش های تجربی حسابداری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)