کلمة المفتاح جبران خدمات مالی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شائمی، علی ؛ صفری، علی ؛ سلیمیان، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1394 - شماره 78 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:ذهنیعدالت سازمانیدرگیری عاطفیرضایت از نظام جبران خدماتجبران خدمات مالیجبران خدمات غیر مالی
-
2.
مؤلف : شائمی، علی ؛ صفری، علی ؛ سلیمیان، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1394 - شماره 78 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:ذهنیعدالت سازمانیدرگیری عاطفیرضایت از نظام جبران خدماتجبران خدمات مالیجبران خدمات غیر مالی