کلمة المفتاح جذب و حفظ مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مقدم فر، آرام ؛ امامیان، یاسر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398- شماره 24 (جلد سوم) (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیزنجیره تامینجذب و حفظ مشتریانشرکت پتروشیمیمشتریجذب و حفظ مشتریجذب مشتریمحصولات
-
2.
مؤلف : عزت پوری، مهشید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (5 صفحة - من 3019 إلی 3023 )
الکلمات المفتاحية:مزیت های رقابتیبانکداری سنتیبانکداری دیجیتالجذب و حفظ مشتری