کلمة المفتاح جریان¬های دانش مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کفائی آهنی فر، علیرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (17 صفحة - من 321 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت دانش مشتریجریان های دانش مشتری
-
2.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ حمیدیان، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1394 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:شناساییتصاحبقابلیت¬های انطباق با محیطجریان¬های دانش مشتریمدیریت تهدیدها و آرایش مجدد.