کلمة المفتاح جلب اعتماد مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آذری، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 373 إلی 382 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکفرهنگ سازیجلب اعتماد مشتری
-
2.
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ ارژنگ، سولماز ؛ شهامتی نیری، بهاره ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397 - شماره 10 (جلد چهارم) (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حسابداریجلب اعتماد مشتریدرستکاری حسابدارشایستگی و صلاحیت حرفه ای حسابدارراز داری حسابدارعینیت و بی طرفی حسابدار