کلمة المفتاح جهت گیری استراتژیک بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستگاری بشرآبادی، علی محمد ؛ جهانشاهی، فرامرز ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (15 صفحة - من 314 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیارز دیجیتالجهت گیری استراتژیک بازار
-
2.
مؤلف : حسینی، سید داوود ؛ دهستانی، محمد علی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (14 صفحة - من 779 إلی 792 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبازاریابی سبزجهت گیری استراتژیک بازار