کلمة المفتاح حفظ مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نیکنام، مژگان ؛ نیکخواه، محمد ؛ فضلی خوانی، منوچهر ؛ مرادی، محمود ؛
مجلة:مهارت آموزی»بهار 1396 - شماره 19 (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریحفظ مشتریانادراک سودمندی آموزشقیمت رقابتی.آموزش فنی و حرفهایحفظو
-
2.
مؤلف : امیری، مجتبی ؛ حسینی مکارم، عاطفه ؛ فلاح هروی، مهدیه ؛
مجلة:مجله اقتصادی»بهمن و اسفند 1393 - سال چهاردهم - شماره 11 و 12 (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیخدماتبازاریابی رابطه مندحفظ مشتریان