کلمة المفتاح حقشناسی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ مقدم زاده، نجمه ؛ كاتب مسؤول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیهای بازاریابی رابطهایحقشناسی مشتریکیفیت خدمات
-
2.
كاتب مسؤول : اسدی، نوراله ؛ مؤلف : اسداللهی شاه بابلی، عطیه ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (16 صفحة - من 48 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندحقشناسی مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشوفاداری رفتاری مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)