کلمة المفتاح خدمات به مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی، بهزاد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 79 (جلد دوم) (15 صفحة - من 264 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:امنیت شغلیرفاه کارکنانخدمات به مشتریان
-
2.
مؤلف : شریف زادگان، محسن ؛ جعفری نیا، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 صفحة - من 3736 إلی 3756 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای منابع انسانیعملکرد عاطفی خدمات به مشتریان