کلمة المفتاح خدمات به مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علامه، سیدمحسن ؛ عبودی، حمید ؛ کاظمیان، فرشته ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»پاییز 1393 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 80 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی عاطفیالزامات شغلیرفتار غیرشهروندیخدمات به مشتری
-
2.
مؤلف : فصیحی حور، مهران ؛
مجلة:مدیریت»خرداد و تیر 1385 - شماره 109 و 110 (5 صفحة - من 36 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکارمندانارتباطاتمشتریانآموزشخدماتخدمات به مشتریاستخدام
-
3.
مؤلف : علیخانی، حمید ؛ ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»زمستان 1380 - شماره 10 ISC (5 صفحة - من 19 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:لجستیکبازاربازاریابیتوزیعهزینهتولیدخدمات به مشتریتوزیعکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مشاوره شغلی و سازمانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)