کلمة المفتاح خود راهبری در یادگیری / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحمان پور، نسرین ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 59 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:خودراهبری در یادگیریسبکهای تصمیمگیریروایی محتواییبستهی آموزشی خودفرمانی
-
2.
مؤلف : قریشی، منا ؛ منشئی، غلامرضا ؛ نادی، محمدعلی ؛ سعیدیان، نرگس ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نرم افزار آموزشيمدل بومي يادگيری الكترونيكيخودراهبری در يادگيریآزمونآموزشواریانسخودمدیریتی
-
3.
مؤلف : دلاور، زهرا ؛ کریمی، فریبا ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1394 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 158 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زمانخود کنترلیرغبت برای یادگیریخودراهبری در یادگیریخود مدیریتیخود تنظیمی در یادگیری
-
4.
مؤلف : مظفری رمچاهی، حفصه ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»اسفند 1392، سال پنجم- شماره 31 (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیشهر قشمخودراهبری در یادگیریدانشجویان مدیریت وبرنامه ریزی آموزشیدانشجویاندانشجویان مدیریت و برنامهریزی آموزشی
-
5.
مؤلف : خزایی، کامیان ؛ عشورنژاد، کیمیا ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1391 ، سال سوم - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیخودمدیریتیخودراهبری در یادگیریمهارت فنآوري اطلاعات و ارتباطاترغبت در یادگیریفنآوری اطلاعات و ارتباطاتمؤلفههای فنآوری اطلاعات و ارتباطاتمهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات
-
6.
مؤلف : نادی، محمد علی ؛ سجادیان، ایلناز ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1385 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیرغبت برای یادگیریخود مدیریتیخودراهبردی در یادگیریدانشآموزانمقیاسخودراهبری در یادگیریارزشیابیآمادگییادگیری خودراهبرمعلماننمره
-
7.
مؤلف : نادی، محمد علی ؛ کاظمی، احسان ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار و تابستان 1384 - شماره 5 و 6 ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خود راهبری در یادگیریکلاسهای چند پایهیادگیری خود راهبررویکردهای آموزشیدانشآموزانمعلمرشدکلاس درسفعالیتهای یادگیریفراگیرانتکالیفمدیریت