کلمة المفتاح دانش آموزان مدارس شبانه روزی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر تابآوری و سازگاری نوجوانان پسر دانشآموز مدارس شبانهروزی
مؤلف : قدیری، فاطمه ؛ عالی، شهربانو ؛ آقامحمدیان شعرباف، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 77 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 71 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریتابآوریآموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانیدانشآموزان مدارس شبانهروزی
-
2.
مؤلف : سعیدی، هیوا ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»بهار 1395 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تاب آوریﺍﺣﺴﺎس ﺗﻨﻬﺎﯾﯽدوره دوم متوسطهﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی ﺗﺤﺼﯿﻠﯽداﻧﺶ آﻣﻮزان ﻣﺪارس ﺷﺒﺎﻧﻪروزی و ﻋﺎدیمدارسدانشآموزاندانشآموزان مدارس عادیدانشآموزان مدارس شبانهروزی
-
3.
مؤلف : برجعلی، محمود ؛ بگیان کوله مرز، محمدجواد ؛ بختی، مجتبی ؛ عباسی، مسلم ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»زمستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانبهزیستی هیجانیبهزیستی اجتماعیآموزش دلگرمیمدارس شبانه روزیدانشآموزان مدارس شبانهروزیآزمونپژوهش
-
4.
مؤلف : میکائیلی منیع، فرزانه ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1389 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 61 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیرضایت از زندگیسلامت عمومیدانش آموزان مدارس شبانه روزیدانش آموزان مدارس روزانهحس مسوولیت پذیریروحیه همکاری