کلمة المفتاح دانش درک شده از محصول سبز / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نوروزی نیک، یاسمن ؛ یوسف پور، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 569 إلی 586 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزتمایل به خریددانش درک شده از محصول سبزدلبستگی به فروشگاهمحصول سبزمحیط زیستمشتریانمحیط
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)