کلمة المفتاح دل بستگی به نام تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریارزش ویژه نام تجاریرابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاری
-
2.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ زاهدفر، کامران ؛ ناصری، سحر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 185 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنفوذ اجتماعیخود واقعی ادراک شدهخود ایده آل ادراک شدهدل بستگی به نام تجاریاتصال اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)