کلمة المفتاح رابطه مصرفکننده ـ برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عربلوی مقدم، سعید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقازاده، هاشم ؛ زندی پور، طیبه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 529 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیشبکههای اجتماعیاینستاگراماجتماع برندرابطه مصرفکننده ـ برندمصرفکنندگاناجتماعیرابطهشناساییشبکه اجتماعی اینستاگرامپژوهش
-
2.
مؤلف : مکیزاده، وحید ؛ آیینجمشید، سیاوش ؛ سقائی، فرزانه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 139 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازینفرت از برنداحساسات منفی به برندرابطه مصرفکننده|برندزمینه فردی نفرت