کلمة المفتاح راهبردهای تبلیغات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهریزی ثانی، سمیه ؛ خزایی، محمد ؛ افهمی، رضا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1392 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 75 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:مخاطببرندراهبردهای تبلیغاتلوگوهای مناسبتی گوگل
-
2.
مؤلف : رهبرنیا، زهرا ؛ مهریزی ثانی، سمیه ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»زمستان 1387 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتراهبردراهبردهای تبلیغاتاعلان و مخاطبان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی 1 |
مجلة هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)