کلمة المفتاح راهبرد محصول / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 2 ISC (22 صفحة - من 61 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازارسرمایه اجتماعینگاشت مفهومیکسب وکارهای کوچک و متوسطراهبرد محصول
-
2.
مؤلف : روحانی، امیررضا ؛ رضوانی، حمید رضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسبوکارنقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط (E-SMEs)
-
3.
مؤلف : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:گونهشناسینقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط