کلمة المفتاح رسانه و گردشگری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تاثیر رسانههای نوین بر استراتژیهای گردشگری در راستای اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور افق (1404)
كاتب مسؤول : ضرغام بروجی، حمید ؛ مؤلف : حیدری، اصغر ؛
مجلة:ميراث و گردشگری»تابستان 1395، سال اول - شماره 2 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:چشم اندازرسانه های نوینکارکرد رسانه هارسانه و گردشگریاستراتژی های گردشگریگردشگریتوسعه استراتژیارتباطات
-
2.
مؤلف : حیدری، اصغر ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1400- شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 376 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:چشم اندازرسانه های نوینکارکرد رسانه هارسانه و گردشگریاستراتژی های گردشگری