کلمة المفتاح رضایت از ارتباطات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پاشایی یوسف کندی، عزیزه ؛ مؤلف : حسنی، محمد ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1401، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 375 إلی 399 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیپرستارارزشهای سازمانیرضایت از ارتباطاتمالکیت روانشناختیپرستارانکارکنانسازمانیارزش
-
2.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ ترابی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»بهار 1401 - شماره 9 (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از ارتباطاتحفظ ارتباط اثربخشقابلیت اعتبار رهبر
-
3.
كاتب مسؤول : کاظم پوریان، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فاطمه ؛ تقوا، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»پاییز 1399 - شماره 10 ISC (31 صفحة - من 2 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی معادلات ساختاریزیرساخت مدیریت دانشجهتگیری کارآفرینانهرضایت از ارتباطاتسازمانی
-
4.
مؤلف : احمدی، شهروز ؛ باقری، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/1 (9 صفحة - من 98 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیارتباطات سازمانیرضایت از ارتباطاتارتباطاترضایت شغلی و تعهد سازمانیکارکناناطلاعاترضایت شغلی کارکنان