کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (6 مقالة)
-
1.
مؤلف : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ كاتب مسؤول : ملوکی، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (28 صفحة - من 2974 إلی 3001 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
2.
مؤلف : خورسندی، اشکان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (9 صفحة - من 849 إلی 857 )
الکلمات المفتاحية:رقابترضایت مشتریانعملکرد مالیسیستم مدیریت کیفیتایزو 9000
-
3.
مؤلف : احمدی، اکرم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (22 صفحة - من 204 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:داده كاوي رضايت مشتريان درخت تصمیم گیري
-
4.
مؤلف : سهرابی، طهمورث ؛ داوری، رویا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 792 إلی 805 )
الکلمات المفتاحية:بانک سامانرضایت مشتریان وفاداری مشتریان بانکداری مجازی
-
5.
مؤلف : رجبلو، الهام ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ امیرتاش، علی محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحة - من 269 إلی 279 )
الکلمات المفتاحية:خدمات فناورانه رضايت مشتريان رضايت كاركنان سالن های بدنسازی
-
6.
مؤلف : شاه آبادی فراهانی، فرح ناز ؛ وصلی، الهام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحة - من 3322 إلی 3331 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی مدیریت ریسک رضایت مشتریان تکنیک دیمتل