کلمة المفتاح ایزو 9000 / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خورسندی، اشکان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 849 إلی 857 )
الکلمات المفتاحية:رقابترضایت مشتریانعملکرد مالیسیستم مدیریت کیفیتایزو 9000
-
2.
كاتب مسؤول : منعم درآباد، طاهره ؛ مؤلف : دی دره خمسه مطلق، محمد ؛ شیروانی هرندی، کیمیا ؛ پارسایی مطلق، سپیده ؛ قاسمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (16 صفحة - من 140 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریعملکرد سازمانایزوایزو9000
-
3.
مؤلف : کفاش، علی اصغر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحة - من 2785 إلی 2795 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت کیفیتشش سیگماTQMایزو 9000
-
4.
مؤلف : نصیری پور، امیر اشکان ؛ ریاحی، لیلا ؛ مرادی فراهانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 ISC (6 صفحة - من 23 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانیادگیری سازمانیکیفیتایزو 9000