کلمة المفتاح رفتار پذیرش / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ قاسمی، سمیرا ؛ ترکمان، مهدی ؛ قاسمی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکهنجارهای ذهنیرفتار پذیرشادراک از سودمندیادراک در راحتی استفادهادراک از کیفیت خدماتخودکارآمدی رایانه ایکنترل رفتاری درک شدهقصد و نیت استفاده از خدماتدفاتر پیشخوان دولت
-
2.
مؤلف : الهی، سید مجید ؛ فضلی، صفر ؛ یعقوبی، رویا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 70 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نگرشویژگیهاعواطفاجتنابرفتار پذیرشمحصولات با فناوری بالامحصولاتمصرفکنندگانتکنولوژیانگیختگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)