کلمة المفتاح رویکرد غربالگری بازار / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منصوری، علیرضا ؛ کاظمی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 23 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب بازار بین المللیرویکرد غربالگری بازاربازار هدفشاخص های کلان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)