کلمة المفتاح سازمان خدماتی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوری، روحالله ؛ مؤلف : امام ویردی، محمود ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»تابستان 1394، سال اول - شماره 3 (26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتآمادگی الکترونیکیسازمان خدماتیتئوری سازی داده بنیادارزیابی آمادگی الکترونیکیمدلسازمان
-
2.
مؤلف : صالحی، شیرین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طاهری، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 74 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتوسعه برندسازمان خدماتیبرندمحوریسازمان برندمحور
-
3.
مؤلف : غلامرضایی، داود ؛ کرم زاده، نگار ؛ کیایی، بتول ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1396 - شماره 31 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 83 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتنظام پیشنهادهاسازمان خدماتیسبک های فکری
-
4.
مؤلف : نیکوکار، محدثه ؛ فکری، رکسانا ؛ بابايیان پور، مرضیه ؛ اخوان، پیمان ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1400 - شماره 66 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهمدیریت دانشسازمان خدماتیسطح بلوغ مدیریت دانشخدمت ناب
-
5.
مؤلف : نیکوکار، محدثه ؛ بابائیان پور، مرضیه ؛ اخوان، پیمان ؛ كاتب مسؤول : فکری، رکسانا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1400 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 52 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تفکرنابخدمت نابابعاد خدمت نابسازمان خدماتیاطلاعاتکارکنانشناساییسیستم اطلاعاتتفکر ناب
-
6.
كاتب مسؤول : عزیزیان، محمد ؛ مؤلف : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛ اسلامی، حسین ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (27 صفحة - من 301 إلی 327 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومیرسانه اجتماعیسازمان خدماتیمترو تهرانارتباطاترسانههای اجتماعیهـاسازمان
-
7.
مؤلف : کرمعلی، مریم ؛ كاتب مسؤول : جعفری، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»بهار 1402، دوره سوم - شماره 11 (56 صفحة - من 7 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومیرسانه اجتماعیسازمان خدماتیشهرداری نهاونداطلاعاترسانههای اجتماعیارتباطاتکاربرانسازمانSpring
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)