کلمة المفتاح سردرگمی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خلیل زاده طلاتپه، معصومه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ اصغری صارم، علی ؛ كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1403 - شماره 38 ، الف (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 13 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمررفتار مصرفکنندهنظریهپردازی داده بنیادسردرگمی مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ مؤلف : نورایی آباده، مریم ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1402 - شماره 32 ، A (Azad University (30 صفحة - من 137 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیانتخاب ویژگیسردرگمی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مهندسی مدیریت نوین 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
Consumer behaviorcustomer confusionFeature selectionKeywords: Customer confusionretailانتخاب ویژگیبیمه عمرخردهفروشیرفتار مصرفکننده
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)