کلمة المفتاح سلائق مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بافندگان امروزی، وحیده ؛ مدرس، اعظم ؛ مهمی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل»سومین کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل (16 صفحة - من 1719 إلی 1734 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیبرنامه ریزی عدد صحیحبهینه سازی محصولسلائق مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل 1 |