کلمة المفتاح سنجش رضایتمندی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حق خواه، اعظم ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»بهار 1386 - شماره 115 (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایتمندی مشتریشاخصهای رضایتمندی مشتریعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریانصنعت لیزینگمشتریسنجش رضایتمندی مشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1384 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 185 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانسنجش رضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانبانکمدل