کلمة المفتاح سيستم هاي مديريت دانش سازمان بعنوان يک خدمت / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
موضوع داغ نوآورانه در مدیریت دانش: عصر رایانش ابری وب 2 و چشم انداز آن و مدیریت دانش بعنوان یک سرویس
مؤلف : مهدوی، دکتر عبدالمحمد ؛ ملكوتي، سيد عليرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (22 صفحة - من 901 إلی 922 )
الکلمات المفتاحية:سيستم هاي مديريت دانش سيستم هاي مديريت دانش مشتري سيستم هاي مديريت دانش شخصيمديريت دانش سازمان سيستم هاي مديريت دانش سازمان بعنوان يک خدمت رايانش ابري
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |