کلمة المفتاح شخصیت برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بررسی های بازرگانی 3
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خامه چی، حامد ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهافراتحلیلشخصیت برندمدلسازی ساختاری تفسیری
-
2.
مؤلف : رمضانی قطب آبادی، علی ؛ فرهادی، پیام ؛ پران، محمد مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتبلیغات شفاهیشخصیت برندتمایل به خرید
-
3.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای تلفن همراه