کلمة المفتاح شرکت های ارائه کننـده خـدمات بازاریـابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مستمع المقابلة : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ قاسمی، حسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 133 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای ارایهکننده خدمات بازاریابیبازاربازاریابیمشاورمشاورهمارکتینگاطلاعرسانی
-
2.
معرّف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1387 - شماره 30 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 105 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای ارائهکننده خدمات بازاریابیخدمات بازاریابیبازار
-
3.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ نزاکتی، حسین ؛ اشعری، رامین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیشبکه سراسری جهانیشرکت های ارائه کننـده خـدمات بازاریـابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)