کلمة المفتاح شرکتهای بازاریابی شبکهای / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : روحانی، علی ؛ مؤلف : حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سودبازاریابی شبکهایکنشهای اقتصادیشرکتهای بازاریابی شبکهایبازاریابیبازارفروشاقتصادیاقتصاد بازاراجتماعیمحصولات
-
2.
مؤلف : روحانی، علی ؛ حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجلة:پژوهش های انسان شناسی ایران»پاییز و زمستان 1397، دوره هشتم -شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سوداقتدار کاریزماتیک مدرنآموزشهای اقتدارگرایانهشرکتهای بازاریابی شبکهای