کلمة المفتاح شرکت پخش / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مهاجر تبریزی، محمد ؛ مؤلف : خوجه، زهرا ؛ درویش محمدی، طوبیٰ ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 47 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مطالعۀ موردیطراحی شبکۀ توزیع دارو الگوریتم ژنتیک دوسطحیکدینگ مبتنی بر اولویتخوشهبندیداروتوزیعتوزیع داروهزینۀبـاشرکت پخشمدل
-
2.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 399 إلی 420 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد فروششرکت پخش: برند کارفرماییتفاخر سازمانیکارکنانفروشندگان
-
3.
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش)
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ نیکوکار، غلامحسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 637 إلی 658 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد فروش: توانمندسازی روانشناختیشرکت پخشفروشندگانتوانمندسازی روانشناختیپخش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)