کلمة المفتاح شناخت تجربه مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحة - من 181 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانه
-
2.
كاتب مسؤول : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانهتجربه مشتریخردهفروشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |