کلمة المفتاح شناسایی مشتری از برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رجبی دهخوراقان، آتنا ؛ گل میمی، منصوره ؛ علیجانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد اول) (15 صفحة - من 90 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریهویت برندقصد خرید مشتریانمواجهه با برندشناسایی مشتری از برندمشتریهویتقصد خرید مشتریمواجههشناسایی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |