کلمة المفتاح صنایع خدماتی / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زینالی، هدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 94 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:صنایع خدماتینظریه داده بنیادکلید واژهها: کسب و کارهای مقاومتی
-
2.
مؤلف : ملک الکلامی، میلا ؛ شریف، عاطفه ؛ رزقی آهقی، منصور ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، محمد ؛
مجلة:پژوهش نامه علم سنجی»پاییز و زمستان 1402 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 445 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکتابسنجیصنایع خدماتیاستخراج دانشنگاشت موضوعینگاشت علومخوشه دانش
-
3.
مؤلف : ملک الکلامی، میلا ؛ شریف، عاطفه ؛ رزقی آهقی، منصور ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1401 - شماره 111 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 63 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت دانشصنایع خدماتیاستخرا دانشداده بنیاد
-
4.
مؤلف : سجادی، سید مجتبی ؛ خاقانی، محمد وحید ؛ شایق، امیرحسین ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 460 إلی 478 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینینوآوریصنایع خدماتیزنجیره تامینکسب و کار الکترونیکمدیریت زنجیره تأمیناطلاعاتمدل
-
5.
مؤلف : جلیل، رضا ؛ کاظمی، عالیه ؛ كاتب مسؤول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنایع خدماتیتسهیممکانیزمهای فنی و تکنولوژیکیریسک و سیستم غیریکپارچهنارضایتی مشتریروابط پایدارزنجیره تأمین خدماتزنجیره تامین خدماتهماهنگیاطلاعاتخدمات
-
6.
مستمع المقابلة : باقری، افسانه ؛
مجلة:توسعه مدیریت»بهمن 1384 - شماره 69 (13 صفحة - من 4 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نرخ بهره وریتجزیه و تحلیل سازمانیاندازه گیری ظرفیت / تعداد / میزانبهبود محصولصنایع خدماتیبهرهوریسازماناندازهگیری بهرهوریبرونداد
-
7.
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»دی 1379 - شماره 393 (4 صفحة - من 29 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:صنایع خدماتیاطلاعاتبازارهای صادراتیبازاراعضا
-
8.
مؤلف : برنداویکز ؛
مجلة:مدیرساز»زمستان 1379 - شماره 7 (11 صفحة - من 59 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:اجراارزیابیمدیریت کیفیت جامعصنایع خدماتیصنایع تولیدیتغییرات سازمانیکارکنانمدیراناجرای مدیریت کیفیت جامعسازمانآمادگی
-
9.
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»بهمن 1374 - شماره 334 (2 صفحة - من 24 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:آسیاصنایع خدماتیخدماتمخابراتصنایع تولیدیتایلندچینسنگاپور
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة پژوهش نامه علم سنجی 1 |
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
مجلة توسعه مدیریت 1 |
مجلة مدیرساز 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)