کلمة المفتاح نارضایتی مشتری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عباسی، رسول ؛ مؤلف : جامی پور، مونا ؛ قاسملو، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبرنامههای کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذاتجارت الکترونیکی سیارنارضایتی مشتریمشتریرضایت
-
2.
مؤلف : جلیل، رضا ؛ کاظمی، عالیه ؛ كاتب مسؤول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنایع خدماتینارضایتی مشتریروابط پایدارتسهیممکانیزمهای فنی و تکنولوژیکیریسک و سیستم غیریکپارچهزنجیره تأمین خدماتزنجیره تامین خدماتهماهنگیاطلاعاتخدمات
-
3.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ رمضانیان، محمد رحیم ؛ قاسمی شمس، معصومه ؛ رسولی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1397 - شماره 131 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بیمهنارضایتی مشتریمخاطره اخلاقیماکیاولگراییتقلب مشتریتقلبمشتریشرکتهای بیمهمشتریان
-
4.
مؤلف : نجاتی، مهرناز ؛ راه چمنی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (17 صفحة - من 93 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشترینارضایتی مشتریعدم تعهد مشتریان
-
5.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ قاسم پور، فائزه ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1393، دوره اول - شماره 1 ISC (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشترینارضایتی مشتریهتلهای 4 و 5 ستارهمقدمهمشتریهتلرضایتوفاداریمشتریان