کلمة المفتاح طرفداری مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حافظی، احمد ؛ گلستانی یکتا، مژگان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتری طرفداری مشتری نردبان وفاداری مزایای وفاداری و طرفداری مشتری .انواع وفاداری مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |