کلمة المفتاح عرضه برند جدید / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ حیدر زاده هنزایی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سقایی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1398 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 177 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تمرکزمدلسازی عامل بنیانخرده فروشعرضه محصول جدیدعرضه برند جدیدمدلبازاربـاهـابـهفروشمحصولبرنـد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های نوین در تصمیم گیری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)