کلمة المفتاح عناصر آمیزه بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قلی پورسلیمانی، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 34 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:هتلعناصر آمیزه بازاریابیرضایت مشتریمشتریاولویتبندیAHP
-
2.
مؤلف : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)