کلمة المفتاح عوامل موثر بر اعتماد مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 93 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریمتغیر های زیرساختیمتغیر های فردی مشتریانمتغیر های مربوط به شرکتاعتمادعوامل مؤثر بر اعتماد مشتریمشتریانزیرساختیتارنمااطلاعاتفرضیۀ
-
2.
كاتب مسؤول : حجتی، ابوالقاسم ؛ مؤلف : اسلامبولچی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد دوم) (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکیاعتماد مشتریعوامل موثر بر اعتماد مشتریمشتریاطلاعاتبانکسوالوبسایت