کلمة المفتاح فراگرد تبلیغ / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نعمتیانارکی، داود ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 135 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبتبلیغات بازرگانیکالای مصرفیمخاطب مفروضفراگرد تبلیغتبلیغتلویزیونیپیامرسانهاطلاعاتمصرف
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رسانه های دیداری و شنیداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)