کلمة المفتاح فرهنگ نوآوری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات بازاریابی ورزشی 1
-
1.
مؤلف : تعقل، مریم ؛ شجیع، رضا ؛ كاتب مسؤول : پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییاستراتژی بازاریابیفرهنگ نوآوریبرند نایک
کلمات المفتاح ذات الصلة
نو آوریفرهنگ سازمانینوآوری سازمانیچیرهدستی سازمانیCulture of innovationنوآوری محصولInnovationجو سازمانیفرهنگدرک حمایت از نوآوریمحیط های آموزشیفرهنگ بوروکراتیکفرهنگ های ملیرویکرد کیفی رویش نظریههاParticipatory Managementتوسعه فرهنگ نوآورینوآوری مدرسهیادگیری سازمانیفرهنگ حمایتیبرند نایکفرهنگ ملیBenetton Coدیدگاه منبع محور