کلمة المفتاح فروشگاه های اتکا / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکا
-
2.
مؤلف : جهان دیده، بهروز ؛ گل محمدی، علی رضا ؛ صفدری رنجبر، مصطفی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تداوم خرید مشتریانفروشگاه های زنجیره ای اتکاشناسایی و اولویت بندیشبکه های مصنوعی عصبینورونشبکه عصبیفروشگاههای اتکاشبکههای عصبی مصنوعی
-
3.
مؤلف : مخاطب رفیعی، فریماه ؛ عباس آبادی، فرشته ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 27 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:کارآییارزیابی عملکردتحلیل پوششی داده هاواحدهای تصمیم گیرندهواحدهای مجازیفروشگاه های اتکافروشگاههای زنجیرهای اتکامدل CCRمدلسازمانواحدهای کارآ