کلمة المفتاح قابلیت پویای بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نورنژادونوش، وحید ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 147 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای کوچک و متوسطقابلیت پویارویکرد داده بنیادقابلیت پویای بازاریابیاطلاعاتبازارهـاقابلیتبـابـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)