کلمة المفتاح قابلیت یادگیری بازار / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی، ابراهیم ؛ مؤلف : عباسی رستمی، نجیبه ؛ صفری شاد، فرانک ؛ نوروزی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانینوآوری سازمانیقابلیت یادگیری بازارنوآوریسازمانیبـا
-
2.
مؤلف : فرزانه حسن زاده، ژاله ؛ ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1397 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 145 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های کوچک و متوسطصنعت مواد غذاییگرایش کارآفرینیصادرات کارآفرینانهقابلیت یادگیری بازار
-
3.
مؤلف : دهقان، نبیاله ؛ دهقان، فاطمه ؛ فتحی، صمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1391 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 133 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتی پایدارنوآوری سازمانیقابلیت بازاریابیقابلیت یادگیری بازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)