کلمة المفتاح قیمت درک شده / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ سلیمانی، محمد حسین ؛ صدیقی، ستاره ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (31 صفحة - من 521 إلی 551 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیقصد خریدارزش درک شدهاعتماد درک شدهقیمت درک شدهآفرینش مشترک ادراکی
-
2.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان
-
3.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 31 (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانقیمت درک شده
-
4.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : غلامعلی پور، فاطمه ؛ عیوضینژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کشور مبدا قطعاتکشور مبدا طراحیزبان نام تجاریقیمت درک شدهنگرش
-
5.
مؤلف : محرابی، جواد ؛ كاتب مسؤول : زکی پور، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1400 - شماره 115 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 163 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:خصوصیات فروشندهرفتار فروش رابطهمندقیمت درکشدهآمادگی مشتری برای رابطهوفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)